- importsource = "09388982-1992-04.txt"
- Artículo:
Test Selection efficacy in the diagnostic confirmation and subtyping of children with dyslexia
- Autor:
Peggy T. Ackerman
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1634218
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A comparison of the homework problems of students with learning disabilities and Nonhandicapped students
- Autor:
Edward A. Polloway
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1634219
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing fluency with basic number facts: intervention for students with learning disabilities
- Autor:
Katherine Garnett
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1634220
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Counseling the learning disabled late adolescent and adult: a self psychology disabilities
- Autor:
Katherine Garnett
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1634221
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Critical issues in learning disabilities: whole language learning
- Autor:
Janet W. Lerner
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1634222
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo