- importsource = "09528733-2005-03.txt"
- Artículo:
Boundaryless careers and the transfer of knowledge
- Sub título:
A middle Earth perspective
- Autor:
Kerr Inkson
Polly Parker
- Página:
313
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 190399
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Knowledge flow and capacity development
- Sub título:
An introduction to the special issue
- Autor:
Stuart C. Carr
Malcolm MacLachlan
- Página:
199
- Sección:
Editorial
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 1082302
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Some emerging demographic issues on Australia’s teaching academic workforce
- Autor:
Graeme Hugo
- Página:
207
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 1082303
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Turning the ebbing tide
- Sub título:
Knowledge flows and health in low income countries
- Autor:
Eilish Mc Auliffe
Malcolm MacLachlan
- Página:
231
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 1082304
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Supporting academic staff
- Sub título:
Meeting new expectations in higher education without compromising traditional faculty values
- Autor:
Luanna H. Meyer
Ian M. Evans
- Página:
243
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 1082305
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Enlace directo