- importsource = "173007-1992-03.txt"
- Artículo:
The preschool child: Assessment, diagnosis, treatment, by Paul V. Trad
- Autor:
Kathryn French
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1992
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1992-03.txt
- Documento número 1569195
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Consumer based early intervention se3rvices
- Autor:
Harriet Able-Boone
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1992
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1992-03.txt
- Documento número 1633980
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:26 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The relationship of parental knowledge to the development of extremely low birth weight infants
- Autor:
Margo Dichtelmiller
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1992
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1992-03.txt
- Documento número 1633981
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:26 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Indirect service delivery through consultation: review and implications for early intervention
- Autor:
Nnacy File
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1992
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1992-03.txt
- Documento número 1633982
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:26 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Facilitating basic vocabulary acquisition with milieu teaching procedures
- Autor:
Steven F. Warren
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1992
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1992-03.txt
- Documento número 1633983
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:26 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:26 p. m.
- Enlace directo