- isn = "03054985"
- Artículo:
Gifted, talented and high ability: selection for education in a one-dimensional world
- Autor:
Tomlinson, Sally
- Página:
59
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 643912
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Conceptual learning in higher education: some philosophical points
- Autor:
Mackenzie, Jim
- Página:
75
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 643913
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accounting for the gender gaps in student performance in reading and mathematics: evidence from 31 countries
- Autor:
Marks, Gary N.
- Página:
89
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 643914
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Worried women, complacent men? Gendered responses to differential student funding in higher education
- Autor:
Kettley, Nigel
Whitehead, Joan M.
Raffan, John
- Página:
111
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 643915
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reviewers
- Página:
129
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
abril 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-02.txt
- Documento número 612841
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo