- importsource = "00219584-2009-12.txt"
- Artículo:
Surveying Students' Attitudes and Perceptions toward Guided-Inquiry and Open-Inquiry Laboratories
- Autor:
Suparna Chatterjee
- Página:
1427
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-12.txt
- Documento número 1140312
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Emphasizing Multiple Levels of Representation To Enhance Students' Understandings of the Changes Occurring during Chemical Reactions
- Autor:
Mauro Mocerino
- Página:
1433
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-12.txt
- Documento número 1140313
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Molecular Diffusion Using an Inquiry Approach. Diffusion Activities in a Secondary School Inquiry-Learning Community
- Autor:
Lisette van Rens
- Página:
1437
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-12.txt
- Documento número 1140314
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Kinetic versus Static Visuals for Facilitating College Students' Understanding of Organic Reaction Mechanisms in Chemistry
- Autor:
Abdulwali H. Aldahmash
- Página:
1442
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-12.txt
- Documento número 1140315
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessment of Chemistry Anxiety in a Two-Year College
- Autor:
Bozena Barbara Widanski
- Página:
1447
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-12.txt
- Documento número 1140316
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Enlace directo