1. importsource = "00219584-2009-12.txt"
Se encontraron 126 resultados.
Artículo:

Surveying Students' Attitudes and Perceptions toward Guided-Inquiry and Open-Inquiry Laboratories

Autor:

Suparna Chatterjee

Página:

1427

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-12.txt

  • Documento número 1140312
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Emphasizing Multiple Levels of Representation To Enhance Students' Understandings of the Changes Occurring during Chemical Reactions

Autor:

Mauro Mocerino

Página:

1433

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-12.txt

  • Documento número 1140313
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching Molecular Diffusion Using an Inquiry Approach. Diffusion Activities in a Secondary School Inquiry-Learning Community

Autor:

Lisette van Rens

Página:

1437

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-12.txt

  • Documento número 1140314
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Kinetic versus Static Visuals for Facilitating College Students' Understanding of Organic Reaction Mechanisms in Chemistry

Autor:

Abdulwali H. Aldahmash

Página:

1442

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-12.txt

  • Documento número 1140315
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assessment of Chemistry Anxiety in a Two-Year College

Autor:

Bozena Barbara Widanski

Página:

1447

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-12.txt

  • Documento número 1140316
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
  • Enlace directo