- isn = "00131784"
- Artículo:
Let’s Talk 2.0
- Autor:
Michele Knobel
Dana Wilber
- Resumen:
What exactly does literacy 2.0 mean, and how are 2.0 media altering our learning?
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631344
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Becoming network-wise
- Autor:
Will Richardson
- Resumen:
Using social media wisely and collaborating well online are worthy goals for students and adults
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631345
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The importante of deep reading
- Autor:
Maryanne Wolf
Mirit Barzillai
- Resumen:
The expert reading brain needs nurturance and guiance
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631346
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The best of both literacies
- Autor:
Margaret Weigel
Howard Gardner
- Resumen:
Three ways to Booster students’ literacy levels in an online enviroment
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631347
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Are digital media changing language?
- Autor:
Naomi S. Baron
- Resumen:
Our shifting attitudes about language may signal lasting change
- Página:
42
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631348
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo