1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Welcome to our virtual worlds

Autor:

James Paul

Michael Levine

Resumen:

The right games put the real world at students’ fingertips

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

6

Periodo:

marzo 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-03.txt

  • Documento número 631349
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Stepping beyond Wikipedia

Autor:

Wiliam Badke

Resumen:

Students need to know that research might begin, but not end, with a Wikipedia search

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

6

Periodo:

marzo 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-03.txt

  • Documento número 631350
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Rethinking online

Autor:

Julie Coiro

Resumen:

Having new skills to learn means having new skills to evaluate

Página:

59

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

6

Periodo:

marzo 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-03.txt

  • Documento número 631351
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Plagiarism in the Internet age

Autor:

Rebeca Moore

Laura J Davies

Resumen:

Beyond the logistics of citation, students must learn how to think about the information they find

Página:

64

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

6

Periodo:

marzo 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-03.txt

  • Documento número 631352
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Going Graphic

Autor:

James Bucky

Resumen:

Suggestions for incorporating Graphics novels in the classroom and advine on judging wich books work when

Página:

68

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

6

Periodo:

marzo 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-03.txt

  • Documento número 631353
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo