- isn = "00131784"
- Artículo:
Welcome to our virtual worlds
- Autor:
James Paul
Michael Levine
- Resumen:
The right games put the real world at students’ fingertips
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631349
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Stepping beyond Wikipedia
- Autor:
Wiliam Badke
- Resumen:
Students need to know that research might begin, but not end, with a Wikipedia search
- Página:
54
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631350
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rethinking online
- Autor:
Julie Coiro
- Resumen:
Having new skills to learn means having new skills to evaluate
- Página:
59
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631351
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Plagiarism in the Internet age
- Autor:
Rebeca Moore
Laura J Davies
- Resumen:
Beyond the logistics of citation, students must learn how to think about the information they find
- Página:
64
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631352
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Going Graphic
- Autor:
James Bucky
- Resumen:
Suggestions for incorporating Graphics novels in the classroom and advine on judging wich books work when
- Página:
68
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631353
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo