1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

The joy of blogging

Autor:

Anne P. Davis

Ewa McGrail

Resumen:

A weekly blogging class enhances students’ Communications skills

Página:

74

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

6

Periodo:

marzo 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-03.txt

  • Documento número 631354
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

R U safe?

Autor:

Johanna Mustacchi

Resumen:

Eighth grades mentor 6th graders in Web safety

Página:

78

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

6

Periodo:

marzo 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-03.txt

  • Documento número 631355
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The demographic imperative

Autor:

Eugene E. García

Bryant T. Jensen

Kent P. Scribner

Resumen:

Closing the achievement gap for english lenguaje learners requires looping closely at who they are

Página:

08

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 631356
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From the ballot box to the classroom

Autor:

Jill Kerper Mora

Resumen:

Contradictions flourish when we vote on waht makes effective practice

Página:

14

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 631357
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

All languages welcomed here

Autor:

Orhan Agridag

Resumen:

Educators can create a linguistically plural learning enviroment, even withouth bilingual instruction

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 631358
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo