1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Let’s make dual language the norm

Autor:

Verónica López – Estrada

Leo Gómez

José Agustín Ruíz – Escalante

Resumen:

Students become bilingual and bilaterate when they enroll in dual language programs

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 631364
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Top notch supports for language learners

Autor:

Noah Borrero

Sara Exposito

María Del Rosario Barillas

Merriane Dyer

Resumen:

The autors describe a young interpreters program, a writting club for girls and a damily outreach program

Página:

60

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 631365
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Winning schools for ELLs

Autor:

Delfino Aleman

Joseph F. Johnson

Lynee Pérez

Página:

66

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 631366
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How to start academic conversations

Autor:

Jeff Zwiers

Marie Crawford

Resumen:

Teaching students how to start discussions, Guild on ideas, and apply ideas to life

Página:

70

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 631367
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

There’s more to see

Autor:

Ken Pransky

Resumen:

Educators need to llok beyond categories to see the comunities from wich kies come

Página:

74

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 631368
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo