- isn = "00131784"
- Artículo:
Let’s make dual language the norm
- Autor:
Verónica López – Estrada
Leo Gómez
José Agustín Ruíz – Escalante
- Resumen:
Students become bilingual and bilaterate when they enroll in dual language programs
- Página:
54
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 631364
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Top notch supports for language learners
- Autor:
Noah Borrero
Sara Exposito
María Del Rosario Barillas
Merriane Dyer
- Resumen:
The autors describe a young interpreters program, a writting club for girls and a damily outreach program
- Página:
60
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 631365
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Winning schools for ELLs
- Autor:
Delfino Aleman
Joseph F. Johnson
Lynee Pérez
- Página:
66
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 631366
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How to start academic conversations
- Autor:
Jeff Zwiers
Marie Crawford
- Resumen:
Teaching students how to start discussions, Guild on ideas, and apply ideas to life
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 631367
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
There’s more to see
- Autor:
Ken Pransky
- Resumen:
Educators need to llok beyond categories to see the comunities from wich kies come
- Página:
74
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 631368
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo