1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Measuring the Achievement Elephant

Autor:

Paul E. Barton

Richard J. Coley

Resumen:

Understanding the nuances of data requires seeing the whole picture.

Página:

30

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131962-2008-06.txt

  • Documento número 631374
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

School Climate Through Students' Eyes

Autor:

Bill Preble

Larry Taylor

Resumen:

When bullying and harassment rear their heads, student-led research helps address the issues.

Página:

35

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131962-2008-06.txt

  • Documento número 631375
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Assessment Double Play

Autor:

Roberta Buhle

Camille L. Z. Blachowicz

Resumen:

Coaches help teachers connect information and find relevant applications.

Página:

42

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131962-2008-06.txt

  • Documento número 631376
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Researchers and Educators: Allies in Learning

Autor:

Mark Dynarski

Resumen:

The director of the What Works Clearinghouse calls for backing rigorous research studies.

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131962-2008-06.txt

  • Documento número 631377
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Collaborative Advantage

Autor:

Jennifer L. Steele

Kathryn Parker Boudett

Resumen:

Lessons from eight schools that seek to understand student achievement data.

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131962-2008-06.txt

  • Documento número 631378
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo