- isn = "00131784"
- Artículo:
Data Beyond High School
- Autor:
Karen Arnold
Charles Mojkowski
- Resumen:
A school looks at the life trajectories of its recent graduates to assess high school practices Elliot Washor
- Página:
60
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2008 – enero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131962-2008-06.txt
- Documento número 631379
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student-Driven Research
- Autor:
Makeba Jones
Susan Yonezawa
- Resumen:
Why and how students can guide research at school
- Página:
65
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2008 – enero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131962-2008-06.txt
- Documento número 631380
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Measuring What Matters
- Autor:
Mike Schmoker
- Resumen:
Standardized test scores are not always the right data to use
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2008 – enero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131962-2008-06.txt
- Documento número 631381
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Day's Worth of Data
- Autor:
Margery B. Ginsberg
Catherine Brown
- Resumen:
The Data in a Day program yields an abundance of useful observations
- Página:
75
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2008 – enero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131962-2008-06.txt
- Documento número 631382
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Data, Changing Teaching
- Autor:
Barnett Berry
Carolann Wade
Paula Trantham
- Resumen:
Surveys on working conditions point to the need for change.
- Página:
80
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2008 – enero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131962-2008-06.txt
- Documento número 631383
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo