- importsource = "00219584-2008-05.txt"
- Artículo:
Mosher Amides: Determining the Absolute Stereochemistry of Optically-Active Amines
- Autor:
Damian A. Allen
Anthony E. Tomaso
Owen P. Priest
David F. Hindson
Jamie L. Hurlburt
- Página:
698
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-05.txt
- Documento número 1139558
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:19 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Same and Not the Same: Chirality, Topicity, and Memory of Chirality
- Autor:
Wolfgang H. Kramer
Axel G. Griesbeck
- Página:
701
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-05.txt
- Documento número 1139559
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:19 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Concomitant Ordering and Symmetry Lowering
- Autor:
William O. J. Boo
Daniell L. Mattern
- Página:
710
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-05.txt
- Documento número 1139560
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:19 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Effects of a Two-Year Molecular Visualization Experience on Teachers' Attitudes, Content Knowledge, and Spatial Ability
- Autor:
Vickie M. Williamson
Thomas J. José
- Página:
718
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-05.txt
- Documento número 1139561
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:19 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Degree of Mathematics Fluency and Success in Second-Semester Introductory Chemistry
- Autor:
Doreen Geller Leopold
Barbara Edgar
- Página:
724
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-05.txt
- Documento número 1139562
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:19 a. m.
- Enlace directo