- isn = "00131784"
- Artículo:
Engaging Students Around the Globe
- Autor:
Reva Klein
- Resumen:
Around the world, young people express the same desires, grievances, and reasons to attend—or stay away from—school.
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 641361
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Testing the Joy Out of Learning
- Autor:
Sharon L. Nichols
David C. Berliner
- Resumen:
As time spent on testing grows, negative consequences multiply.
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 641362
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Of Whales and Wonder
- Autor:
Kieran Egan
Gillian Judson
- Resumen:
How to bring out the imaginative and emotional features of the curriculum.
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 641363
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cultivating Optimism in the Classroom
- Autor:
Richard Sagor
- Resumen:
Ways to inspire in students competence, perseverance, and faith in the future.
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 641364
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
When Students Seem Stalled
- Autor:
Betty K. Garner
- Resumen:
The student whose disinterest in school is puzzling may need help developing specific cognitive skills.
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 641365
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo