- isn = "00131784"
- Artículo:
Rigor Redefined
- Autor:
Tony Wagner
- Resumen:
Twenty-first-century criteria must frame the reform agenda.
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 606629
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Two Roads to High Performance
- Autor:
Susan K. Sclafani
- Resumen:
Singapore and Finland have the world's top academic scores, yet they take widely different paths to high achievement.
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 606630
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fixing Teacher Evaluation
- Autor:
Thomas Toch
- Resumen:
Teacher evaluations are powerful catalysts for teacher and school improvement.
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 606631
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why We Run Our School Like a Gifted Program
- Autor:
Linda Conlon
- Resumen:
This high school offers enrichment and flexibility to all its students.
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 606632
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning from World-Class Schools
- Autor:
Andreas Schleicher
Vivien Stewart
- Resumen:
From a global perspective, which standards are most often the drivers of quality?
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 606633
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
- Enlace directo