1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Rigor Redefined

Autor:

Tony Wagner

Resumen:

Twenty-first-century criteria must frame the reform agenda.

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

octubre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-10.txt

  • Documento número 606629
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Two Roads to High Performance

Autor:

Susan K. Sclafani

Resumen:

Singapore and Finland have the world's top academic scores, yet they take widely different paths to high achievement.

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

octubre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-10.txt

  • Documento número 606630
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Fixing Teacher Evaluation

Autor:

Thomas Toch

Resumen:

Teacher evaluations are powerful catalysts for teacher and school improvement.

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

octubre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-10.txt

  • Documento número 606631
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why We Run Our School Like a Gifted Program

Autor:

Linda Conlon

Resumen:

This high school offers enrichment and flexibility to all its students.

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

octubre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-10.txt

  • Documento número 606632
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning from World-Class Schools

Autor:

Andreas Schleicher

Vivien Stewart

Resumen:

From a global perspective, which standards are most often the drivers of quality?

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

octubre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-10.txt

  • Documento número 606633
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:57 a. m.
  • Enlace directo