- isn = "00131784"
- Artículo:
Fearless leading
- Autor:
Yvette Jackson
Veróbica McDermott
- Resumen:
It takes courage to be an architect and muse
- Página:
34
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625455
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Back to square one
- Autor:
Welford W. Wilms
- Resumen:
A principal shared school leadership, but soon she was fired and replaced
- Página:
40
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625456
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Leadership development: the larger context
- Autor:
Michael Fullan
- Resumen:
Generating widespread organizational change requires a comprehensive approach
- Página:
45
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625457
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Lessons form the world
- Autor:
Andreas Schleicher
- Resumen:
In countries where educators are strong leaders, innovative teaching practices thrive
- Página:
50
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625458
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sharing hats
- Autor:
Reginald Landeau
Daphne Van Dorn
- Resumen:
Sometimes it is essential to distribute responsibilities, but sometimes it is necessary to take them back
- Página:
57
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625459
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo