- isn = "00131784"
- Artículo:
A school leadership
- Autor:
Stephen R. Covey
- Resumen:
A leadership – themed elementary school translates the seven habits into kids’ language
- Página:
61
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625460
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Creating collaborative cultures
- Autor:
Barbara Kohm
- Resumen:
How can principals help faculties set goals, hold productive meetings and solve problems
- Página:
67
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625461
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The spirit of leadership
- Autor:
Gabriel Rshaid
- Resumen:
A school becomes a community when it makes spiritual development a cornerstone
- Página:
74
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625462
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The power of two
- Autor:
William L. Sterret
- Resumen:
Two principals carve out time to advise each other
- Página:
78
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-10.txt
- Documento número 625463
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Possibilities for children
- Autor:
Scherer, Marge
- Página:
6
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
7
- Periodo:
abril 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-04.txt
- Documento número 569704
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:39 a. m.
- Enlace directo