1. importsource = "00368075-2009-01-30.txt"
Se encontraron 171 resultados.
Artículo:

SCIENCE COMMUNICATION: Faulty Transmission

Autor:

Audra J Wolfe

Resumen:

LaFollette explores how scientists, journalists, and the conflicting goals of education and entertainment interacted to shape the content and format of science broadcasts from the rise of radio to the early days of television

Página:

584

Sección:

Books et al

Publicación:

Science

Volúmen:

323

Número:

5914

Fecha:

30 January 2009

ISSN:

00368075

SrcID:

00368075-2009-01-30.txt

  • Documento número 1333762
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

¿Who Are We?

Autor:

Ralph Adolphs

Resumen:

Writing for the interested public, Gazzaniga marshals recent findings from neuroscience to demonstrate the crucial roles of social interactions and context in the evolution of human mind

Página:

585

Sección:

Books et al

Publicación:

Science

Volúmen:

323

Número:

5914

Fecha:

30 January 2009

ISSN:

00368075

SrcID:

00368075-2009-01-30.txt

  • Documento número 1333763
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Books Received

Página:

585

Sección:

Books et al

Publicación:

Science

Volúmen:

323

Número:

5914

Fecha:

30 January 2009

ISSN:

00368075

SrcID:

00368075-2009-01-30.txt

  • Documento número 1333764
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

PHYSICS: Learning and Scientific Reasoning

Autor:

Lei Bao

Tianfan Cai

Kathy Koenig

Kai Fang

Jing Han

Jing Wang

Qing Liu

Lin Ding

Lili Cui

Ying Luo

Yufeng Wang

Lieming Li

Nianle Wu

Página:

586

Sección:

Education Forum

Publicación:

Science

Volúmen:

323

Número:

5914

Fecha:

30 January 2009

ISSN:

00368075

SrcID:

00368075-2009-01-30.txt

  • Documento número 1333765
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

CELL BIOLOGY: The Force Is with Us

Autor:

Martin A Schwartz

Página:

588

Sección:

Perspectives

Publicación:

Science

Volúmen:

323

Número:

5914

Fecha:

30 January 2009

ISSN:

00368075

SrcID:

00368075-2009-01-30.txt

  • Documento número 1333766
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
  • Enlace directo