- importsource = "00368075-2009-01-30.txt"
- Artículo:
SCIENCE COMMUNICATION: Faulty Transmission
- Autor:
Audra J Wolfe
- Resumen:
LaFollette explores how scientists, journalists, and the conflicting goals of education and entertainment interacted to shape the content and format of science broadcasts from the rise of radio to the early days of television
- Página:
584
- Sección:
Books et al
- Publicación:
Science
- Volúmen:
323
- Número:
5914
- Fecha:
30 January 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-01-30.txt
- Documento número 1333762
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
¿Who Are We?
- Autor:
Ralph Adolphs
- Resumen:
Writing for the interested public, Gazzaniga marshals recent findings from neuroscience to demonstrate the crucial roles of social interactions and context in the evolution of human mind
- Página:
585
- Sección:
Books et al
- Publicación:
Science
- Volúmen:
323
- Número:
5914
- Fecha:
30 January 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-01-30.txt
- Documento número 1333763
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Books Received
- Página:
585
- Sección:
Books et al
- Publicación:
Science
- Volúmen:
323
- Número:
5914
- Fecha:
30 January 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-01-30.txt
- Documento número 1333764
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
PHYSICS: Learning and Scientific Reasoning
- Autor:
Lei Bao
Tianfan Cai
Kathy Koenig
Kai Fang
Jing Han
Jing Wang
Qing Liu
Lin Ding
Lili Cui
Ying Luo
Yufeng Wang
Lieming Li
Nianle Wu
- Página:
586
- Sección:
Education Forum
- Publicación:
Science
- Volúmen:
323
- Número:
5914
- Fecha:
30 January 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-01-30.txt
- Documento número 1333765
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
CELL BIOLOGY: The Force Is with Us
- Autor:
Martin A Schwartz
- Página:
588
- Sección:
Perspectives
- Publicación:
Science
- Volúmen:
323
- Número:
5914
- Fecha:
30 January 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-01-30.txt
- Documento número 1333766
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:47:49 a. m.
- Enlace directo