1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Civility Speaks Up

Autor:

Stephen Wessler

Resumen:

Through focus groups and leadership training, students and teachers learn to interrupt the language of hate.

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

1

Periodo:

septiembre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-09.txt

  • Documento número 569981
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning in an Inclusive Community

Autor:

Mara Sapon-Shevin

Resumen:

Building a classroom community means acknowledging and appreciating differences.

Página:

49

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

1

Periodo:

septiembre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-09.txt

  • Documento número 569982
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Teacher as Warm Demander

Autor:

Elizabeth Bondy

Dorene D. Ross

Resumen:

Kids want their teachers to respect them—and push them to do their best.

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

1

Periodo:

septiembre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-09.txt

  • Documento número 569983
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Welcoming All Languages

Autor:

Linda Christensen

Resumen:

Approaching students' home languages with respect is one of best ways teachers can connect with students.

Página:

59

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

1

Periodo:

septiembre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-09.txt

  • Documento número 569984
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cultures in Harmony

Autor:

Elise Trumbull

Carrie Rothstein-Fisch

Resumen:

When cultures meet, we must learn to listen for the nuances.

Página:

63

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

1

Periodo:

septiembre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-09.txt

  • Documento número 569985
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo