- pub = ("Chemical engineering education")
- Artículo:
Outreach A chemical engineering investigative project for secondary school students.
- Autor:
David C. Shallcross
- Página:
188
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
31
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1997
- SrcID:
1997-01CATION.TXT
- Documento número 1470327
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:52:46 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Class and home problems CSTR Optimization with by-product disposal costs.
- Autor:
Kevin J. Myers
- Página:
192
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
31
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1997
- SrcID:
1997-01CATION.TXT
- Documento número 1470328
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:52:46 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Department Colorado state university. Nazmul Karim, C.A. Podmore
- Página:
146
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
31
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 1997
- SrcID:
1997-02CATION.TXT
- Documento número 1470329
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:07 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning Toward technical understanding: Brain structure and function.
- Autor:
J.M. Haile
- Página:
152
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
31
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 1997
- SrcID:
1997-02CATION.TXT
- Documento número 1470330
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:07 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A new approach to teaching dimensional analysis.
- Autor:
Stuart W. Churchill
- Página:
158
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
31
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 1997
- SrcID:
1997-02CATION.TXT
- Documento número 1470331
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:07 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:07 p. m.
- Enlace directo