- isn = "00131784"
- Artículo:
Balancing the concrete and the abstract
- Autor:
Tracy Huebner
- Página:
86
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-11.txt
- Documento número 519998
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:10:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:10:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Unprepared for college
- Autor:
Deborah Perkins
- Página:
88
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-11.txt
- Documento número 519999
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:10:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:10:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Many Meanings of "Multiple Measures"
- Autor:
Susan M. Brookhart
- Resumen:
A seemingly simple term suggests different things in different contexts.
- Página:
6
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682877
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Quest for Quality
- Autor:
Stephen Chappuis
Jan Chappuis
Rick Stiggins
- Resumen:
Quality tests and a balanced system are the keys to sound assessment.
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682878
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Feed Up, Back, Forward
- Autor:
Douglas Fisher
Nancy Frey
- Resumen:
Everyone talks about feedback, but a proactive approach is necessary, too. View a video.
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682879
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo