- isn = "00131784"
- Artículo:
Why Every Student Needs Critical Friends
- Autor:
Amy Reynolds
- Resumen:
By participating in peer critiques, students become aware of the diversity of their classmates' work and begin to improve their own.
- Página:
54
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682885
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Responsive Writing Assessment
- Autor:
Maja Wilson
- Resumen:
Creating effective assessment starts with a reader-to-writer response.
- Página:
58
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682886
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Getting Away from Seat Time
- Autor:
Mary Ellen Freeley
Richard Hanzelka
- Resumen:
New Hampshire's Follow the Child initiative brings personalized learning to the forefront.
- Página:
63
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682887
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Looking at Student Work
- Autor:
Angie Deuel
Tamara Holmlund Nelson
David Slavit
Anne Kennedy
- Resumen:
How student work can enrich students' understanding as well as prove that they are learning.
- Página:
69
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682888
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Grading What Matters
- Autor:
Tony Winger
- Resumen:
Students too often think adults care most about whether they turn in assignments.
- Página:
73
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 682889
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:11 a. m.
- Enlace directo