- pub = ("Chemical engineering education")
- Artículo:
A Motivational Introduction to Process Control.
- Autor:
Wilbur W. Woo
- Página:
58
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
31
- Número:
4
- Periodo:
WINTER 1997
- SrcID:
1997-04CATION.TXT
- Documento número 1470352
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:57 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What do you want from me?.
- Autor:
Paul R. Amyotte
- Página:
60
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
31
- Número:
4
- Periodo:
WINTER 1997
- SrcID:
1997-04CATION.TXT
- Documento número 1470353
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:57 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Choosing an Optimum feedstock for Yeast Production: A Design Oriented Senior Laboratory Experiment.
- Autor:
Andree Koenig
- Página:
62
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
31
- Número:
4
- Periodo:
WINTER 1997
- SrcID:
1997-04CATION.TXT
- Documento número 1470354
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:57 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ion Exchange Chromatography Laboratory: Experimentation and Numerical Modeling
- Autor:
Mark R. Anklam
- Página:
66
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
31
- Número:
4
- Periodo:
WINTER 1997
- SrcID:
1997-04CATION.TXT
- Documento número 1470355
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:57 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rapid determination of vapor-liquid equilibria: an undergraduate laboratory exercise.
- Autor:
Scott W. Campbell
- Página:
74
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
31
- Número:
4
- Periodo:
WINTER 1997
- SrcID:
1997-04CATION.TXT
- Documento número 1470356
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:57 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:53:57 p. m.
- Enlace directo