- pub = ("Chemical engineering education")
- Artículo:
CFD case studies in fluid-particle flow.
- Autor:
Jennifer L. Sinclair
- Página:
108
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
32
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1998
- SrcID:
1998-01CATION.TXT
- Documento número 1470362
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:54:21 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:54:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Experiment, demonstrations, software packages, and videos for pneumatic transport and solid processing studies.
- Autor:
George Klintzig
- Página:
114
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
32
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1998
- SrcID:
1998-01CATION.TXT
- Documento número 1470363
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:54:21 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:54:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Undergraduate teaching in solids processing and particle technology: An academic Industrial approach.
- Autor:
George G. Chase
- Página:
118
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
32
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1998
- SrcID:
1998-01CATION.TXT
- Documento número 1470364
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:54:21 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:54:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Particle science and technology educational initiatives at the university of Florida.
- Autor:
Anne E. Donnelly
- Página:
122
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
32
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1998
- SrcID:
1998-01CATION.TXT
- Documento número 1470365
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:54:21 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:54:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The LeBlanc soda process: a gothic tale for freshman engineers.
- Autor:
Michael Cook
- Página:
132
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
32
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1998
- SrcID:
1998-01CATION.TXT
- Documento número 1470366
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:54:21 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:54:21 p. m.
- Enlace directo