- isn = "00131784"
- Artículo:
Stretched Analogies and School Reform
- Autor:
Joseph J. Hesse III
- Resumen:
Track-and-field analogies and marketplace metaphors rarely reflect a knowledge of real classroom experience
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 648282
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A High-Tech Magnet for Seniors
- Autor:
John E. Lensch
- Resumen:
They start with keyboarding but soon are surfing the Net as a result of an innovative program that reconnects older citizens with their local schools
- Página:
64
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 648283
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
For a Champion of Racial Harmony
- Autor:
Chris Gustafson
- Resumen:
When Seattle 6th graders built a monument to a slain civil rights leader, they learned lessons in community giving
- Página:
67
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 648284
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Back to the Basics of Whole Language
- Autor:
Regie Routman
- Resumen:
Recommendations for schools that want to incorporate whole language successfully
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 648285
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Neurobiology of Self-Esteem and Aggression
- Autor:
Robert Sylwester
- Resumen:
A report on brain research describes the role of serotonin in regulating our self-esteem and the implications for school practice
- Página:
75
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 648286
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo