1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

From Curacao / Papiamentu at Home, Dutch in School

Autor:

Frances Faircloth Jones

Resumen:

The president of ASCD reports on a recent Executive Council visit to schools in Curacao

Página:

80

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 648287
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Themes for Educational Leadership 1997–1998

Página:

4

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

5

Periodo:

February 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-02.txt

  • Documento número 648288
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perspectives / How Do Children Learn?

Autor:

Marge Scherer

Página:

5

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648289
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

To Be Intelligent

Autor:

John Abbott

Resumen:

From Stone Age paintings to technological wizardry, humans have demonstrated their remarkable ability to extend—and ponder—their own intelligence

Página:

6

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648290
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Maximizing Learning: A Conversation with Renate Nummela Caine

Autor:

Carolyn R. Pool

Resumen:

The coauthor of Making Connections: Teaching and the Human Brain discusses why it is necessary to eliminate emotional threats and immerse students in relevant learning

Página:

11

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648291
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo