1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Reading Styles Times Twenty

Autor:

Marie Carbo

Resumen:

Ten guiding principles for a reading styles program, and how to implement each

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648297
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Eric Learns to Read: Learning Styles at Work

Autor:

June Hodgin

Caaren Wooliscroft

Resumen:

A learning styles approach has improved achievement levels for all students in a 3rd grade inclusion classroom

Página:

43

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648298
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Tale of Four Learners: 4MAT's Learning Styles

Autor:

Bernice McCarthy

Resumen:

These vignettes illustrate traits of imaginative, analytic, common-sense, and dynamic learners

Página:

46

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648299
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing Effective Interdisciplinary Anchors

Autor:

Sasha A. Barab

Anita Landa

Resumen:

How to develop a multidisciplinary curriculum around a focused problem that interests students

Página:

52

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648300
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Creating Schools for Thought

Autor:

Teresa Secules

Carolyn Cottom

Melinda Bray

Linda Miller

Resumen:

In more than 22 U.S. and Canadian classrooms, Schools for Thought students work on real-life problems as they learn science, match, technology, and language arts

Página:

56

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648301
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo