1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Kids Ask the Best Questions

Autor:

Debby Deal and

Donna Sterling

Resumen:

Teachers plan their own questions to mesh with what 6th graders want to know about why some soaps float and some don't

Página:

61

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648302
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why Reciprocal Teaching?

Autor:

Carolyn J. Carter

Resumen:

In an urban district that was in danger of state takeover, Reciprocal Teaching raised hopes, expectations, and student achievement in less than one year

Página:

64

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648303
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Taking a Storypath into History

Autor:

Margit McGuire

Resumen:

Combining the basic elements of a story, students "create" history and explore what it might have been like to live in a different time

Página:

70

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648304
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

In Italy / Unlocking Creativity

Autor:

Alessandro Antonietti

Resumen:

While discovering the secrets of a volcano, children learn strategies for innovative thinking

Página:

73

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648305
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

In Australia / New Avenues to Literacy

Autor:

Trevor H. Cairney

Resumen:

Schools are broadening their literacy efforts to help children learn to respond to e-mail and convey meaning through images as well as text

Página:

76

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648306
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo