- isn = "00131784"
- Artículo:
Kids Ask the Best Questions
- Autor:
Debby Deal and
Donna Sterling
- Resumen:
Teachers plan their own questions to mesh with what 6th graders want to know about why some soaps float and some don't
- Página:
61
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 648302
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why Reciprocal Teaching?
- Autor:
Carolyn J. Carter
- Resumen:
In an urban district that was in danger of state takeover, Reciprocal Teaching raised hopes, expectations, and student achievement in less than one year
- Página:
64
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 648303
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Taking a Storypath into History
- Autor:
Margit McGuire
- Resumen:
Combining the basic elements of a story, students "create" history and explore what it might have been like to live in a different time
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 648304
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In Italy / Unlocking Creativity
- Autor:
Alessandro Antonietti
- Resumen:
While discovering the secrets of a volcano, children learn strategies for innovative thinking
- Página:
73
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 648305
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In Australia / New Avenues to Literacy
- Autor:
Trevor H. Cairney
- Resumen:
Schools are broadening their literacy efforts to help children learn to respond to e-mail and convey meaning through images as well as text
- Página:
76
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 648306
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo