1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

“Rethinking the Purpose of Education” / Facing Inequality and the End of Work

Autor:

Jon Van Til

Resumen:

The author agrees to points made by Karp, Molnar, Rifkin, and Murnane and Levy (February 1997) but argues that our best way to sustain democracy, justice, and economic opportunity is through service learning

Página:

78

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648307
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Research Link / Asking Students the Right Questions

Autor:

Andrew Latham

Página:

84

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648308
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Themes for Educational Leadership 1997–98

Página:

93

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648309
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perspectives: Standardized Instruction—Effects May Vary

Autor:

Marge Scherer

Página:

5

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 648310
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reconcilable Differences? Standards-Based Teaching and Differentiation

Autor:

Carol Ann Tomlinson

Resumen:

Can addressing students' individual needs help prepare them to meet high standards?

Página:

6

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 648311
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo