- importsource = "00131784-2002-03.txt"
- Artículo:
Friday Forums
- Autor:
Jill S. Hudson
- Resumen:
Holding assemblies and specialty classes for students frees up time for teachers to work in study groups
- Página:
76
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573141
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Time to Rethink
- Autor:
Kiran Thakur
Niloufer Aga
- Resumen:
In India, a school retreat invites staff to regroup, relax, and reflect
- Página:
78
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573142
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Finding Jewels in the Rubble
- Autor:
Richard L. Curwin
- Resumen:
After September II, what can heal the hearts of students?
- Página:
80
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573143
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Themes for Educational Leadership 2002-2003
- Página:
85
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573144
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Shrink in the Classroom
- Autor:
Steven C. Schlozman
- Resumen:
Feast or Famine
- Página:
86
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573145
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo