- importsource = "00144029-1999-02.txt"
- Artículo:
Evidence Of Successful Maintenance And Generalization Is Provided For Procedures To Induce Te Minful Application Of Planning Strategies In Writing
- Autor:
Gary A. Troia
Karen R. Harris
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1633749
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Training Students With Learning Disabilities To Recruit Teacher Attention Resulted In Increased Recruitment, Teacher Praise, Instructional Feedback, And Assignment A ccuracy In This Multiple Baseline Design
- Autor:
Sheila R. Alber
Brooke J. Hippler
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1633750
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
While Analyses Of Curriculum Based Measurement For Students Who Are Deaf Of Hard Of Hearing Indicated Good Reliability, Concerns About Validity Suggest The Need For Caution, For This Population, In The Use Of CBM In Traditionally Recommended Ways
- Autor:
Rose M. Allinder
Malinda A. Eccarius
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1633751
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo