- importsource = "00219584-1982-02.txt"
- Artículo:
Small group discussions and special interest sessions (Report of the 6th International Conference on Chemical Education)
- Página:
106
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-02.txt
- Documento número 238398
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical education: The role played by IUPAC
- Autor:
B. T. Newbold
D. J. Waddington
- Página:
107
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-02.txt
- Documento número 238399
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Role and perspectives of chemical research in Austria
- Autor:
Nikola Getoff
- Página:
110
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-02.txt
- Documento número 238400
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interview with R. C. Mehrotra and C. N. R. Rao
- Autor:
Robert C. Brasted
- Página:
113
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-02.txt
- Documento número 238401
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Secondary chemistry teachers leave their mark on the 6th International Chemical Education Conference
- Autor:
A. M. Sarquis
- Página:
116
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-02.txt
- Documento número 238402
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:04 p. m.
- Enlace directo