- importsource = "00219584-1982-04.txt"
- Artículo:
Seeing nature at all: The role of the natural world in the chemistry curriculum
- Autor:
William J. Green
- Página:
296
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
abril 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-04.txt
- Documento número 238565
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
7th Biennial Conference on Chemical Education
- Página:
297
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
abril 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-04.txt
- Documento número 238566
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Theory and exemplar: What can science philosophers tell science teachers about science?
- Autor:
Edward W. Vitz
- Página:
298
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
abril 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-04.txt
- Documento número 238567
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Illustrating the problem described by Heisenberg's uncertainty principle
- Autor:
Ronald C. Cosser
- Página:
300
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
abril 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-04.txt
- Documento número 238568
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Nuclear concepts and energy resources institute: A unique approach to public education
- Autor:
W. A. Jester
A. J. Baratta
J. J. McDermott
- Página:
301
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
abril 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-04.txt
- Documento número 238569
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:05 p. m.
- Enlace directo