- importsource = "00219584-2006-12.txt"
- Artículo:
Accessible Research Experiences: A New Paradigm for In-Lab Chemical Education
- Autor:
Marc M. Baum
Elizabeth S. Krider
John A. Moss
- Página:
1784
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2006
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2006-12.txt
- Documento número 246165
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Peer Review of Chemistry Journal Articles: Collaboration across Disciplines
- Autor:
Bozena Barbara Widanski
Debra Courtright-Nash
- Página:
1788
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2006
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2006-12.txt
- Documento número 246166
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Kool Reaction from the Fine Print
- Autor:
Susan A. S. Hershberger
Arlyne M. Sarquis
- Página:
1792
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2006
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2006-12.txt
- Documento número 246167
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Precision in Stereochemical Terminology
- Autor:
LeRoy G. Wade
- Página:
1793
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2006
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2006-12.txt
- Documento número 246168
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Graphical Representation To Teach the Concept of the Fourier Transform
- Autor:
E. Besalú
- Página:
1795
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2006
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2006-12.txt
- Documento número 246169
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
- Enlace directo