1. importsource = "00219584-2013-07.txt"
Se encontraron 70 resultados.
Artículo:

“Molecules-in-Medicine”: Peer-Evaluated Presentations in a Fast-Paced Organic Chemistry Course for Medical Students

Autor:

Ekaterina N. Kadnikova

Página:

883

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

7

Periodo:

julio 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-07.txt

  • Documento número 249223
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Atomic Orbitals and Kinesthetic Learning To Authentically Derive Molecular Stretching Vibrations

Autor:

Adam J. Bridgeman

Timothy W. Schmidt

Nigel A. Young

Página:

889

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

7

Periodo:

julio 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-07.txt

  • Documento número 249224
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Developing Tools for Undergraduate Spectroscopy: An Inexpensive Visible Light Spectrometer

Autor:

Jesse R. Vanderveen

Brian Martin

Kristopher J. Ooms

Página:

894

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

7

Periodo:

julio 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-07.txt

  • Documento número 249225
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Educational Light-POD: An Activity for Middle and High School Students To Explore the Principles of Analog Transmission Using Photoacoustic Modulation of Fluorescence

Autor:

Lorenzo Echevarria

Florencio Eloy Hernandez

Página:

900

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

7

Periodo:

julio 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-07.txt

  • Documento número 249226
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Fact or Fiction? General Chemistry Helps Students Determine the Legitimacy of Television Program Situations

Autor:

Mark A. Milanick

Ruth L. Prewitt

Página:

904

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

7

Periodo:

julio 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-07.txt

  • Documento número 249227
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
  • Enlace directo