- importsource = "00219584-2013-07.txt"
- Artículo:
“Molecules-in-Medicine”: Peer-Evaluated Presentations in a Fast-Paced Organic Chemistry Course for Medical Students
- Autor:
Ekaterina N. Kadnikova
- Página:
883
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
7
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-07.txt
- Documento número 249223
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Atomic Orbitals and Kinesthetic Learning To Authentically Derive Molecular Stretching Vibrations
- Autor:
Adam J. Bridgeman
Timothy W. Schmidt
Nigel A. Young
- Página:
889
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
7
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-07.txt
- Documento número 249224
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing Tools for Undergraduate Spectroscopy: An Inexpensive Visible Light Spectrometer
- Autor:
Jesse R. Vanderveen
Brian Martin
Kristopher J. Ooms
- Página:
894
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
7
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-07.txt
- Documento número 249225
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational Light-POD: An Activity for Middle and High School Students To Explore the Principles of Analog Transmission Using Photoacoustic Modulation of Fluorescence
- Autor:
Lorenzo Echevarria
Florencio Eloy Hernandez
- Página:
900
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
7
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-07.txt
- Documento número 249226
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fact or Fiction? General Chemistry Helps Students Determine the Legitimacy of Television Program Situations
- Autor:
Mark A. Milanick
Ruth L. Prewitt
- Página:
904
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
7
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-07.txt
- Documento número 249227
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo