1. importsource = "03054985-2008-01.txt"
Se encontraron 21 resultados.
Artículo:

Social segregation in secondary schools: how does England compare with other countries?

Autor:

Jenkins, Stephen P.

Micklewright, John

Schnepf, Sylke V.

Página:

21

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-01.txt

  • Documento número 1231826
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Citizenship education in England at the cross-roads? Four models of citizenship and their implications for ethnic and religious diversity

Autor:

Kiwan, Dina

Página:

39

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-01.txt

  • Documento número 1231827
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gifted, talented and high ability: selection for education in a one-dimensional world

Autor:

Tomlinson, Sally

Página:

59

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-01.txt

  • Documento número 1231828
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Conceptual learning in higher education: some philosophical points

Autor:

Mackenzie, Jim

Página:

75

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-01.txt

  • Documento número 1231829
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Accounting for the gender gaps in student performance in reading and mathematics: evidence from 31 countries

Autor:

Marks, Gary N.

Página:

89

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-01.txt

  • Documento número 1231830
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo