1. importsource = "03054985-2008-05.txt"
Se encontraron 21 resultados.
Artículo:

Prediction, control and the challenge to complexity

Autor:

Mike Radford

Página:

505

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

5

Periodo:

Octubre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-05.txt

  • Documento número 1231857
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A longitudinal study on the stability over time of school and teacher effects on student outcomes

Autor:

Leonidas Kyriakides

Bert P. M. Creemers

Página:

521

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

5

Periodo:

Octubre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-05.txt

  • Documento número 1231858
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Knowledge, skills, competence: European divergences in vocational education and training (VET)—the English, German and Dutch cases

Autor:

Michaela Brockmann

Linda Clarke

Christopher Winch

Página:

547

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

5

Periodo:

Octubre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-05.txt

  • Documento número 1231859
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The consequences of central examinations on educational quality standards and labour market outcomes

Autor:

Uschi Backes-Gellner

Stephan Veen

Página:

569

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

5

Periodo:

Octubre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-05.txt

  • Documento número 1231860
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Values in geographic education: the challenge of attending to learners' perspectives

Autor:

Nick Hopwood

Página:

589

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

5

Periodo:

Octubre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-05.txt

  • Documento número 1231861
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo