- importsource = "03601315-2007-09.txt"
- Artículo:
A BDI approach to infer student’s emotions in an intelligent learning environment
- Autor:
Patricia Augustin Jaques
Rosa Maria Vicari
- Página:
360
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 92566
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ICT and learning: Lessons from Australian classrooms
- Autor:
Debra N.A. Hayes
- Página:
385
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 92567
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Critical success factors for e-learning acceptance: Confirmatory factor models
- Autor:
Hassan M. Selim
- Página:
396
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 92568
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of motivational scaffolding on procrastinators’ distance learning outcomes
- Autor:
Bruce W. Tuckman
- Página:
414
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 92569
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving quality and quantity of contributions: Two models for promoting knowledge exchange with shared databases
- Autor:
U. Cress
B. Barquero
S. Schwan
F.W. Hesse
- Página:
423
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 92570
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo