1. importsource = "03601315-2010-02.txt"
Se encontraron 81 resultados.
Artículo:

A quantitative multimodal discourse analysis of teaching and learning in a web-conferencing environment – The efficacy of student-centred learning designs

Autor:

Bower, Matt

Hedberg, John G.

Página:

462

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93054
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing collaborative knowledge building environments accessible to all learners: Impacts and design challenges

Autor:

So, Hyo-Jeong

Seah, Lay Hoon

Toh-Heng, Hwee Leng

Página:

479

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93055
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Towards an efficient training of university faculty on ICTs

Autor:

Lareki, Arkaitz

de Morentin, Juan Ignacio Martínez

Amenabar, Nere

Página:

491

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93056
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Multiplayer online games as educational tools: Facing new challenges in learning

Autor:

Paraskeva, Fotini

Mysirlaki, Sofia

Papagianni, Aikaterini

Página:

498

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93057
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Explaining and predicting users’ continuance intention toward e-learning: An extension of the expectation–confirmation model

Autor:

Lee, Ming-Chi

Página:

506

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93058
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo