- importsource = "03601315-2010-02.txt"
- Artículo:
A quantitative multimodal discourse analysis of teaching and learning in a web-conferencing environment – The efficacy of student-centred learning designs
- Autor:
Bower, Matt
Hedberg, John G.
- Página:
462
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 93054
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing collaborative knowledge building environments accessible to all learners: Impacts and design challenges
- Autor:
So, Hyo-Jeong
Seah, Lay Hoon
Toh-Heng, Hwee Leng
- Página:
479
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 93055
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Towards an efficient training of university faculty on ICTs
- Autor:
Lareki, Arkaitz
de Morentin, Juan Ignacio Martínez
Amenabar, Nere
- Página:
491
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 93056
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multiplayer online games as educational tools: Facing new challenges in learning
- Autor:
Paraskeva, Fotini
Mysirlaki, Sofia
Papagianni, Aikaterini
- Página:
498
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 93057
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Explaining and predicting users’ continuance intention toward e-learning: An extension of the expectation–confirmation model
- Autor:
Lee, Ming-Chi
- Página:
506
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 93058
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo