- importsource = "09528733-2005-03.txt"
- Artículo:
Creating educational foundations in developing countries
- Sub título:
Knowledge challenges for the tertiary education of secondary school teachers in Malawi
- Autor:
Dixie Malawa – Banda
Samson MacJessie - Mbewe
- Página:
257
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 1082306
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Changing the culture of education in Thai universities
- Autor:
Paitoon SinLarat
- Página:
265
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 1082307
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Knowledge flow and capacity development
- Sub título:
A case of psychology in Papua New Guinea
- Autor:
Leo Marai
Samuel Haihuie
David Kavanamur
- Página:
271
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 1082308
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational development and knowledge flow
- Sub título:
Local and global forces in human development in Africa
- Autor:
A. Bame Nsamenang
- Página:
257
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 1082309
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Psychology brewed in an African Pot
- Sub título:
Indigenous philosophies and the quest for relevance
- Autor:
Chiwoza R. Bandawe
- Página:
289
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 1082310
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:57 a. m.
- Enlace directo