- isn = "00131784-2007-04"
- Artículo:
All About Accountability / The Lowdown on Learning Progressions
- Autor:
W. James Popham
- Resumen:
The best learning progressions are fashioned according to a less-is-more model
- Página:
83
- Sección:
Departments
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Fecha:
abril 2007
- ISSN:
00131784-2007-04
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 133727
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Leading to Change / Lessons from Shamombo
- Autor:
Douglas Reeves
- Resumen:
What do you need to learn?
- Página:
85
- Sección:
Departments
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Fecha:
abril 2007
- ISSN:
00131784-2007-04
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 133728
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Principal Connection / Who Owns Teacher Growth?
- Autor:
Joanne Rooney
- Resumen:
Just as student learning depends on the expertise of teachers, the expertise of teachers depends on the quality of their professional development
- Página:
87
- Sección:
Departments
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Fecha:
abril 2007
- ISSN:
00131784-2007-04
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 133729
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Meet ASCD's 2006 Outstanding Young Educator (aWRD)
- Autor:
Laura Varlas
- Página:
89
- Sección:
Departments
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Fecha:
abril 2007
- ISSN:
00131784-2007-04
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 133730
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why Students Drop Out
- Autor:
Amy M. Azzam
- Resumen:
The Silent Epidemic: Perspectives of High Schools Dropouts
- Página:
91
- Sección:
Special Report
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Fecha:
abril 2007
- ISSN:
00131784-2007-04
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 133731
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo