- pub = ("Chemical engineering education")
- Artículo:
Designing a petroleum design course in a petroleum town.
- Autor:
H. W. Yarranton
- Página:
285
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
WINTER 1999
- SrcID:
1999-04CATION.TXT
- Documento número 1470407
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:55:35 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:55:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Universities...Why?.
- Autor:
J. M. Haile
- Página:
288
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
WINTER 1999
- SrcID:
1999-04CATION.TXT
- Documento número 1470408
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:55:35 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:55:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A phenomena-oriented environment for teaching process Modeling: novel modeling software and its use in problem solving.
- Autor:
Alexandros Koulouris
- Página:
292
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
WINTER 1999
- SrcID:
1999-04CATION.TXT
- Documento número 1470409
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:55:35 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:55:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer simulation of tracer input experiments.
- Autor:
V. García- García
- Página:
300
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
WINTER 1999
- SrcID:
1999-04CATION.TXT
- Documento número 1470410
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:55:35 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:55:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introducing process control concepts to senior students using numerical simulation.
- Autor:
Mobolaji E. Aluko
- Página:
310
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
WINTER 1999
- SrcID:
1999-04CATION.TXT
- Documento número 1470411
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:55:35 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:55:35 p. m.
- Enlace directo