- isn = "00131784"
- Artículo:
What Helps Beginning Teachers?
- Autor:
Linda Gilbert
- Resumen:
A survey in six Georgia school districts reveals that beginning teachers most value the opportunity to work with other teachers
- Página:
36
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 648337
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cultivating Leaders from Within
- Autor:
Maggie Burdette
Kristen Schertzer
- Resumen:
A California district nurtures potential principals by offering managerial responsibilities to teachers
- Página:
40
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 648338
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Supporting New Teachers in the City
- Autor:
Elizabeth Useem
Ruth Curran Neild
- Resumen:
By providing teachers with coaches and allowing alternative certification, the School District of Philadelphia undertakes effective retention efforts
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 648339
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Growing Into Leadership
- Autor:
Harvey Alvy
Pam Robbins
- Resumen:
Themes to guide new principals as they grow in their roles
- Página:
50
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 648340
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sustaining the Pipeline of School Administrators
- Autor:
Diana Pounder
Gary Crow
- Resumen:
From paying administrative interns to pooling resources for induction activities, districts can foster teacher leadership
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 648341
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo