- isn = "00131784"
- Artículo:
Affirming Diversity.
- Autor:
Hoerr, Thomas R..
- Página:
87
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-03.txt
- Documento número 792718
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Super Size Me: An Educational Tool of Epic Proportions.
- Autor:
Gill, Eric K..
- Página:
89
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-03.txt
- Documento número 792719
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Focus on Adolescent English Language Learners.
- Autor:
Perkins-Gough Deborah.
- Página:
90
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-03.txt
- Documento número 792720
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Whose Problem Is Poverty?
- Autor:
Richard Rothstein
- Resumen:
Modest social and economic reforms can greatly improve student achievement.
- Página:
8
- Sección:
Poverty and Learning
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-04.txt
- Documento número 792721
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Closing the Teacher Quality Gap
- Autor:
Kati Haycock
Candace Crawford
- Resumen:
What can we do about providing low-income students with the strongest teachers?
- Página:
14
- Sección:
Poverty and Learning
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-04.txt
- Documento número 792722
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Enlace directo