- isn = "00131784"
- Artículo:
Got Books?
- Autor:
Anne McGill-Franzen
Richard Allington
- Resumen:
Research suggests how to reduce summer skill setback.
- Página:
20
- Sección:
Poverty and Learning
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-04.txt
- Documento número 792723
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mission Possible
- Autor:
Terry B. Grier
Amy A. Holcombe
- Resumen:
This school system presents its program for recruiting and retaining teachers at challenging schools.
- Página:
25
- Sección:
Poverty and Learning
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-04.txt
- Documento número 792724
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Myth of the "Culture of Poverty"
- Autor:
Paul Gorski
- Resumen:
Believing that poor people are different from those with higher incomes is dangerous and wrong.
- Página:
32
- Sección:
Poverty and Learning
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-04.txt
- Documento número 792725
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Centers of Hope
- Autor:
Joy G. Dryfoos
- Resumen:
Full-service schools combat the effects of poverty.
- Página:
32
- Sección:
Poverty and Learning
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-04.txt
- Documento número 792726
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Full-Service School Fulfills Its Promise
- Autor:
Eileen Santiago
JoAnne Ferrara
Marty Blank
- Resumen:
A New York school formed partnerships to establish health care services, family counseling, parent outreach, and more.
- Página:
44
- Sección:
Poverty and Learning
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-04.txt
- Documento número 792727
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:53 a. m.
- Enlace directo