1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Giving Intervention a Head Start: A Conversation with Edward Zigler

Autor:

Deborah Perkins-Gough

Resumen:

The founder of Head Start talks about its early days and its long-term potential.

Página:

8

Sección:

Early Intervention at Every Age

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

octubre 2007

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2007-10.txt

  • Documento número 743567
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Changing the Odds

Autor:

Susan B. Neuman

Resumen:

How do we improve the academic prospects of the poor?

Página:

16

Sección:

Early Intervention at Every Age

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

octubre 2007

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2007-10.txt

  • Documento número 743568
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Preventing Reading Failure

Autor:

Robert E. Slavin

Anne Chamberlain

Cecelia Daniels

Resumen:

A reading intervention for middle schoolers can put the brakes on an imminent slide to failure.

Página:

22

Sección:

Early Intervention at Every Age

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

octubre 2007

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2007-10.txt

  • Documento número 743569
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An Early Warning System

Autor:

Ruth Curran Neild

Robert Balfanz

Liza Herzog

Resumen:

How to intercept distress signals and prevent students from dropping out.

Página:

28

Sección:

Early Intervention at Every Age

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

octubre 2007

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2007-10.txt

  • Documento número 743570
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Perils and Promises of Praise

Autor:

Carol S. Dweck

Resumen:

Praising students' effort is more effective than praising inherent intelligence.

Página:

34

Sección:

Early Intervention at Every Age

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

octubre 2007

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2007-10.txt

  • Documento número 743571
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:03 a. m.
  • Enlace directo