- pub = ("Chemical engineering education")
- Artículo:
FAQS VI: Evaluating Teaching and Converting the Masses.
- Autor:
Richard M. Felder
- Página:
156
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 2003
- SrcID:
2003-02CATION.txt
- Documento número 1470522
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Solids Product Engineering Design Project.
- Autor:
Dhermesh V. Patel
- Página:
158
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 2003
- SrcID:
2003-02CATION.txt
- Documento número 1470523
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mathematical Modeling and Process Control of Distributed Parameter Systems: Case Study. The One-Dimensional Heated Rod.
- Autor:
Laurent Simon
- Página:
166
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 2003
- SrcID:
2003-02CATION.txt
- Documento número 1470524
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Personalized, Interactive, Take-Home Examinations for Students Studying Experimental Design.
- Autor:
William A. Jacoby
- Página:
176
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 2003
- SrcID:
2003-02CATION.txt
- Documento número 1470525
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Molecular-Level Simulations to Determine Diffusivities in the Classroom.
- Autor:
Parag Adhangale
- Página:
186
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 2003
- SrcID:
2003-02CATION.txt
- Documento número 1470526
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Enlace directo