- pub = ("Chemical engineering education")
- Artículo:
Collaborative Learning and Cyber-Cooperation in Multidisciplinary Projects.
- Autor:
Chi Hwa Wang
- Página:
194
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 2003
- SrcID:
2003-02CATION.txt
- Documento número 1470527
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Process Simulation and McCabe-Thiele Modeling: Specific Roles in the Learning Process.
- Autor:
Kevin D. Dahm
- Página:
232
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 2003
- SrcID:
2003-02CATION.txt
- Documento número 1470528
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Value of Good Recommendation Letters.
- Autor:
Gary L. Foutch
- Página:
242
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 2003
- SrcID:
2003-02CATION.txt
- Documento número 1470529
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Exercise for Practicing Programming in the ChE Curriculum: Calculation of Thermodynamic Properties Using the Redlich Kwong Equation of State.
- Autor:
Mordechai Shacham
- Página:
248
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 2003
- SrcID:
2003-02CATION.txt
- Documento número 1470530
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:19 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Down award lecture Membrane science and technology in the 21st century.
- Autor:
William B. Krantz
- Página:
94
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
38
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 2004
- SrcID:
2004-02CATION.txt
- Documento número 1470531
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:31 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:31 p. m.
- Enlace directo