1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Think Before You Write

Autor:

Joanna Hawkins

Resumen:

When students' papers showed little understanding of the topics, teachers reversed the order of their assignments.

Página:

63

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 750992
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

In the Company of Critical Thinkers

Autor:

ReLeah Lent

Resumen:

Study groups that discuss school policies, historical events, and environmental issues build shared literacy experiences.

Página:

68

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 750993
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Literacy Assessment, New Zealand Style

Autor:

Thomas R. Guskey

Jeffrey K. Smith

Lisa F. Smith

Terry Crooks

Lester Flockton

Resumen:

Authentic assessments that review all kinds of student work give educators an accurate picture of students' progress.

Página:

74

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 750994
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From Five Days to Four

Autor:

Rachel Yarbrough

David Alan Gilman

Resumen:

Rural districts find cost-saving efficiencies when they change the schedule.

Página:

80

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 750995
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Leadership Leverage

Autor:

Douglas Reeves

Página:

86

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 750996
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo