- isn = "00131784"
- Artículo:
The New WWW Whatever, Whenever, Wherever
- Autor:
Tom March
- Resumen:
In a culture permeated with multimedia-fueled instant gratification, students need portals that lead to relevant learning.
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-12.txt
- Documento número 751002
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Overdominance of Computers
- Autor:
Lowell W. Monke
- Resumen:
Heavy use of computers at a tender age may rob students of important social and physical experiences.
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-12.txt
- Documento número 751003
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Educator's Guide to the Read/Write Web
- Autor:
Will Richardson
- Resumen:
More than a place to consume information, the Internet invites users to create and publish their own contributions.
- Página:
24
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-12.txt
- Documento número 751004
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Technology and Achievement: The Bottom Line
- Autor:
Harold Wenglinsky
- Resumen:
For achievement, the quality of computer work weighs more than the quantity.
- Página:
29
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-12.txt
- Documento número 751005
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Going One-to-One
- Autor:
Mark Warschauer
- Resumen:
A study of 10 schools reveals in which cases students benefit from having their own laptops—and provides a few caveats.
- Página:
34
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-12.txt
- Documento número 751006
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo