1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

The New WWW Whatever, Whenever, Wherever

Autor:

Tom March

Resumen:

In a culture permeated with multimedia-fueled instant gratification, students need portals that lead to relevant learning.

Página:

14

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2005 Enero 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-12.txt

  • Documento número 751002
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Overdominance of Computers

Autor:

Lowell W. Monke

Resumen:

Heavy use of computers at a tender age may rob students of important social and physical experiences.

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2005 Enero 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-12.txt

  • Documento número 751003
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Educator's Guide to the Read/Write Web

Autor:

Will Richardson

Resumen:

More than a place to consume information, the Internet invites users to create and publish their own contributions.

Página:

24

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2005 Enero 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-12.txt

  • Documento número 751004
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Technology and Achievement: The Bottom Line

Autor:

Harold Wenglinsky

Resumen:

For achievement, the quality of computer work weighs more than the quantity.

Página:

29

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2005 Enero 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-12.txt

  • Documento número 751005
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Going One-to-One

Autor:

Mark Warschauer

Resumen:

A study of 10 schools reveals in which cases students benefit from having their own laptops—and provides a few caveats.

Página:

34

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2005 Enero 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-12.txt

  • Documento número 751006
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo