- isn = "00131784"
- Artículo:
Educational leadership’s themes for 2005-2006
- Página:
87
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 840648
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Having you say
- Sub título:
On ell testing
- Autor:
Daniel A. Domenech
- Página:
93
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 840649
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reach them to teach them
- Autor:
Carol Ann Tomlinson
Kristina Doubet
- Resumen:
Four teachers demonstrate how to make curriculum relevant and instruction engaging for adolescent learners
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 840650
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A case for school connectedness
- Autor:
Robert W. Blum
- Resumen:
Feeling connected to school increases the likelihood that adolescents will achieve academic success
- Página:
16
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 840651
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The bilogy of risk taking
- Autor:
Lisa F. Price
- Resumen:
A complex interplay of body chemistry and brain development influences how students behave and learn
- Página:
22
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 840652
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo